زائرسرای منوّر چهارده معصوم (ع) مشهد مقدس

مساعدت در احداث بنای جدید
زائرسرای منوّر چهارده معصوم (ع) مشهد مقدس



Instagram

سومین جلسه هیئت امناء زائرسرا در ساعت مقرر و در محل دفتر تهران زائرسرا و با حضور پنج تن از اعضاء تشکیل گردید. در این جلسه جناب آقای دکتر شجاعی فرد و حاج آقای شایسته نیا به دلیل سفر کاری حضور نداشتند.

در ابتدای این جلسه حاج آقا قاسمیان سخنانی در خصوص اهمیت نگاه اقتصادی سالم و در خور شأن حوزه علمیه مبحثی را مطرح نمودند و مسئله را از دو بعد حائز اهمیت دانستند، یکی بحث مربوط به زائرسرا  و مسئله ی دیگر تجربه ای که در خصوص جذب خیّرین و شیوه های جذب به دست خواهد آمد.

حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان همچنین کسب درآمد برای ایجاد امکانات و زیرساخت های مورد نیاز حوزه را مهم ارزیابی کردند و  خاطر نشان کردند مسائل مربوط به حوزه ها باید مانند اقامه عزای سالار شهیدان مردمی برگزار گردد و وابسته به دولت ها نباشد.

ایشان همچنین تجربه  پیاده سازی موفق این پروژه را برای اجرای پروژه های ساخت مدارس علمیه مفید فایده دانستند و اهداف بلند مدت را با اجرای موفق آن ترسیم کردند و آن را راهی برای ورود به یک جریان بزرگتری از خیرین بیان نمودند.

سپس حاضرین در جلسه به بیان دیدگاه های خود پرداختند و موضوعات مختلفی را مطرح و بررسی نمودند.

  • ۹۳/۰۸/۲۰
  • اطلاع رسانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی